سامانه تیم کارآفرینی مهندس پورجعفری و تجارت شبکه ای چند سطحی

www,poorjafari.blog.ir -09113834876-09119818162-01344514876 - سایت تیم کارآفرینی بازاریابی شبکه ای مهندس پورجعفری و بازاریابان برتر کشور-کسب و کار چند سطحی و شبکه ای-

سامانه تیم کارآفرینی مهندس پورجعفری و تجارت شبکه ای چند سطحی

www,poorjafari.blog.ir -09113834876-09119818162-01344514876 - سایت تیم کارآفرینی بازاریابی شبکه ای مهندس پورجعفری و بازاریابان برتر کشور-کسب و کار چند سطحی و شبکه ای-

سامانه  تیم  کارآفرینی مهندس پورجعفری و  تجارت شبکه ای چند سطحی

تجارت شبکه ای ، بازاریابی شبکه ای ، مدیریت چند سطحی ،خرید و فروش چند سطحی

بایگانی

بهترین شیوه اعمال تخفیف بر روی محصولات ارائه شده در بازاریابی شبکه ای

مهندس پورجعفریMLM | دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۳۵ ب.ظ

بهترین شیوه اعمال تخفیف بر روی محصولات ارائه شده در بازاریابی شبکه ای
این روز ها از جلوی هر فروشگاه و سوپر مارکتی عبور می کنیم، انبوهی از برگه های تبلیغاتی که تخفیف قیمت کالاهای مختلف را مطرح کرده است، مشاهده می کنیم. دایره این تخفیفات در فروشگاه های زنجیره ای و هایپر مارکت ها حتی به ارسال پیامک های انبوه تبدیل شده است که روزانه چندین کالا را با تخفیف های ریز و درشت به مردم معرفی می کنند. در زمانی که با رشد روزانه قیمت ها مواجه هستیم، ارائه تخفیف و کاهش داوطلبانه قیمت از سوی تولید کنندگان به نوعی حمایت از مصرف کنندگان به حساب می آید. ارائه این تخفیف ها نه تنها منجر به افزایش میزان فروش و کسب درآمد تولیدکنندگان است؛ بلکه رضایت مصرف کنندگان را نیز با خود به همراه دارد. 
به نظر می رسد شرکت های بازاریابی شبکه ای نیز به عنوان واسطه های توزیع کالا علاقه مند به استفاده از مزایای این روش افزایش تقاضا شده اند و در فصول مختلف با برگزاری جشنواره ها اقدام به ارائه تخفیف بر روی برخی از محصولات خود می نمایند. تخفیف ارائه شده توسط این شرکت ها کمی متفاوت از تخفیف ارائه شده توسط تولیدکنندگان و فروشگاه های زنجیره ای است. در اکثر فروشگاه های زنجیره ای تخفیف بر روی محصوات پر مصرف و با تقاضای بالا ارائه شده است، این امر به راحتی هدف افزایش فروش و حمایت از مصرف کنندگان را محقق می کند، اما در شرکت های بازاریابی شبکه ای مشاهده شده که عموماً تخفیفات عرضه شده بر روی کالاهای کم فروش و یا کالاهایی بوده است که ضریب محاسبه پورسانت آن ها پایین بوده و یا به صورت پک مجموعه ای ارائه می شوند.
در سیستم بازاریابی شبکه ای تأکید بر فروش واقعی محصول و ثبت خرید بر اساس نیاز واقعی به مصرف و یا وجود مصرف کننده نهایی است تا از این طریق بتوانند مانع انباشته شدن کالا در نزد بازاریابان شوند، اما ارائه تخفیفات به صورت مطرح شده منجر می شود بازاریابان اقدام به ثبت خرید غیر واقعی در جهت افزایش پورسانت خود نمایند که این عمل آنان را با انباری از کالاهایی که امکان فروش آن در زمان منطقی وجود ندارد، مواجه می نماید که همان تخلف پیش انباشته سازی قلمداد می شود. اگر شرکت های بازاریابی شبکه ای به روشی درست تخفیف خود را بر روی اقلام پر فروش کالا با ضریب پورسانت بالا و محصولات عرضه شده به صورت تکی و خرد قرار دهند، می توانند از مزیت های این روش به خوبی استفاده کرده و علاوه بر حمایت از حقوق بازاریابان و مصرف کنندگانشان، رضایت آنان را جلب نمایند. لازم به ذکر است که اقدام به قرار دادن تخفیف بر روی کالا ها بایستی بر اساس ضوابط تعیین شده و اعلام قبلی به مراجع صادر کننده مجوز صورت گیرد. 
 رفرنس ایران هشدار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی