سامانه تیم کارآفرینی مهندس پورجعفری و تجارت شبکه ای چند سطحی

www,poorjafari.blog.ir -09113834876-09119818162-01344514876 - سایت تیم کارآفرینی بازاریابی شبکه ای مهندس پورجعفری و بازاریابان برتر کشور-کسب و کار چند سطحی و شبکه ای-

سامانه تیم کارآفرینی مهندس پورجعفری و تجارت شبکه ای چند سطحی

www,poorjafari.blog.ir -09113834876-09119818162-01344514876 - سایت تیم کارآفرینی بازاریابی شبکه ای مهندس پورجعفری و بازاریابان برتر کشور-کسب و کار چند سطحی و شبکه ای-

سامانه  تیم  کارآفرینی مهندس پورجعفری و  تجارت شبکه ای چند سطحی

تجارت شبکه ای ، بازاریابی شبکه ای ، مدیریت چند سطحی ،خرید و فروش چند سطحی

بایگانی

تبلیغات دروغین جایگزین محصولات مناسب در بازاریابی شبکه ای

مهندس پورجعفریMLM | يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۰۸ ب.ظ

تبلیغات در کسب و کارهای امروزی به جزئی لاینفک در واحدهای اقتصادی تبدیل شده است؛ به گونه ای که بقا و تداوم هر تجارتی تا حدود زیادی به موفقیت و یا عدم موفقیت فعالیت های اطلاع رسانی، بازاریابی، بازارسازی و تبلیغاتی محصولات آن واحد بستگی دارد.

تبلیغات در کسب و کارهای امروزی به جزئی لاینفک در واحدهای اقتصادی تبدیل شده است؛ به گونه ای که بقا و تداوم هر تجارتی تا حدود زیادی به موفقیت و یا عدم موفقیت فعالیت های اطلاع رسانی، بازاریابی، بازارسازی و تبلیغاتی محصولات آن واحد بستگی دارد. تبلیغات یکی از مهمترین ابزارهای ارتباطی برای افرادی است که قصد فروش محصولات و یا خدمات شان به دیگران را دارند. در تبلیغ، احساسات مخاطبان تحریک شده و با تأثیری که از کار تبلیغی در آنان ایجاد شده است به برنامه ریزی برای خرید کالای مورد نظرشان می پردازند. اما این عنصر بسیار مهم در تجارت زمانی منجر به موفقیت بلند مدت خواهد شد که با انصاف و صداقت همراه شود. تبلیغات دروغین و اغواگرایانه نه تنها مورد نکوهش قرار دارد بلکه مجازات هایی نیز در قوانین مصوب حمایت از حقوق مصرف کنندگان برای آن در نظر گرفته شده است. ماده 7 حمایت از حقوق مصرف کنندگان در این رابطه عنوان داشته است؛ هرگونه تبلیغات خلاف واقع و ارئه اطلاعات نادرست که موجب فریب یا اشتباه مصرف کننده شود به هر طریقی که صورت گیرد از جمله وسایل ارتباط جمعی، رسانه های گروهی و برگه های تبلیغاتی ممنوع می باشد.
در حرفه بازاریابی شبکه ای به عنوان روشی در توزیع کالا که فعالان در آن با مصرف کنندگان نهایی سر و کار دارند و فعالیت اصلی شان توزیع و فروش محصولات است، تبلیغات عنصری مهم در افزایش فروش آن ها محسوب شده و مشمول قوانین حمایت از حقوق مصرف کنندگان می گردند.
در ماده 25 آیین نامه اجرایی چگونگی صدور و تمدید پروانه کسب و نحوه نظارت بر افراد صنفی در فضای مجازی به صورت صریح اشاره شده که دارندگان پروانه کسب مجاز نیستند برای جلب مشتری تبلیغات خلاف واقع در مورد محصولات شان انجام دهند؛ در صورت ارتکاب به چنین فعلی بر طبق ماده 68 قانون نظام صنفی با آنان رفتار خواهد شد.
در انجام تبلیغات برای محصولات، شرکت ها و بازاریابان چند نکته را باید مورد توجه قرار دهد:
1- توضیحاتی که در مورد محصولات، ویژگی های آن, عکس ها و تصاویر آن ها داده می شود نباید منجر به انحراف افکار عمومی شود.
2- شرکت ها و بازاریابان نباید در تبلیغات شان، محصولات خود را با محصولات سایر شرکت ها مقایسه کنند.
3- متن ها و ایمیل های تبلیغاتی نباید حاوی مطالب و یا عکس های نادرست، فریبنده و گمراه کننده باشد.
تمرکز بر انجام تبلیغ صادقانه نه تنها باعث ایجاد همدلی و تعامل مثبت و بلند مدت با مشتریان خواهد شد بلکه اعتماد به این صنعت را نیز افزایش خواهد داد. برقراری تعامل مثبت با مشتریان و جلب اعتماد آنان ضامن کسب درآمدهای رسوبی و موفقیت بلند مدت در این صنعت است.
رفرنس::ایران هشدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.